Baksende

Blog Zamanı ...

Alton Towers – Roller Coaster

İngilizcemi ilerletmem için gittiğim fakat eğitimin dışına biraz çıktığım :) daha çok gezisel ve eğlencesel bir seyahat olmuştur benim için İngiltere… :)

İngiltere ilk yurtdışı deneyimimdi. Bu seyahatimde Stafford şehrinde olan Alton Towers eğlence parkına gittim Eğlence şehri desem daha doğru olur sanırım. :) Çünkü inanılmaz büyük bir eğlence merkezi. Hayatımda muhteşem bir anı olarak bende kaldı.. İnanılmaz çok eğlendiğim, çok uçuk bir deneyim olan roller coaster ve diğer tüm eğlenceli aletlerin neredeyse hepsine bindim.

Her bir roller coaster’a binmek için dakikalarca bekliyorsunuz.. 200 metre yükseklikten derin bir boşluğa düşercesine büyük bir ağırlık hissederek serbest düşüş deneyimini yaşıyorsunuz. İlk bindiğim Air’di vaooww dedim. İkincisi Nemesis idi. Evet yok yok işte bu dedim. En son Rita’ya bindim tamam işte budur dedim :) Hepsine bindikten sonra en favorim Ritaydı..

Bindiğimde arkadaşlarımın kesinlikle gözlerimi kapatmamam gerektiğini çünkü bayılabileceğimi söylediler. :) ve korktuğum anda çığlık atmamı söylediler.. Bende sürekli çığlık attım tabi ki :) İnanılmaz heyecanlı bir duygu. Heyecan sevenlere şiddetle tavsiye ederim.. İngiltere’ye gidildiğinde gidilmesi gereken yerlerden biri olduğunu düşünüyorum. Baksende grubu ile beraber gitmeyi çookkk ama çokkk istiyorum…


http://www.altontowers.com/theme-park/thrill-rides/air-rollercoaster/

http://video.google.com/videoplay?docid=5957829403300990622


























Nemesis





Air




Rita

0 comments:

Yorum Gönder