Baksende

Blog Zamanı ...

KNUT


Bu sevimli kutup ayısı şimdi yaklaşık 1.5 yaşında ve tabiiki bu resimdeki küçük değil ama çok şeker.Kendisi doğduğu zaman ne yazıkki annesi tarafından dışlanmıs ve bakıcı Thomas Dörflein tarafından biberonla beslenerek hayata dönmüş ama maalesef bu seferde bakıcısını kaybetti :( Bakıcı Thomas Dörflein'da 22 Eylül 2008 de evinde ölü bulundu. Zavallıcık bayağ bi depresyona girmiş bu olaydan sonra.Sonra düzeldi dediler bende dedim gidim yerinde görim :) Gittim ve 29 Temmuzda kendisini bilahare gördüm.. Geçen sene bna biri gidip Knutu görcen dese gülerdim ama kısmet işte :) Bakıcısınıda pek severdim ölmeseydi onlada tanışırdık belki. Zaten yaşadığı yerin önünde ikisinin resmi duruo bakınca insanın içi bi tuhaf oluyo genede. Ama maşallah pek bi büyümüş ama pek bi yalnız :( diğer kutup ayılarından ayrı biyerde bi başına yaşıo tabi bunda kendisinin Berlin Hayvanat Bahçesinin makotu olması ve sırf onu görmek için (benim gibi) hayvanat bahçesinde gelenlerden sağllanacak rantında etkisi yok diil.

0 comments:

Yorum Gönder